ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
وقتی برگ املا را بین دانش آموزان توزیع کردم و زنگ املا با هنر تلفیق شد،دانش آموزان با اشتیاق بیشتری املا نوشتند ودر پایان، تصویر را رنگ آمیزی کردند.این برگه ها در اندازه A5 طراحی شده است و توصیه می شود هر برگ زمانی استفاده شود که بین برگ املا با درس فارسی تناسب وجود داشته باشدبرای مثال برگ جوجه را هنگامی استفاده کنیم که درس دانش آموزان نشانه ی (جـ ج )است.برای سایر نشانه ها هم برگه هایی طراحی خواهد شد.
این تصاویر مربوط به دانش آموزان پایه ی اول دبستان غزالی درح می باشد...باتشکر از سرکارخانم محمودی درح