ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
در این روش املا بخش های هرکلمه و یا ترکیب ها را در کارت هایی نوشته و به دانش آموزان می دهیم سپس آموزگار کلمه ای را نام می برد و هر دانش آموزی که کارتی را در دست دارد که می تواند آن کلمه را بسازد بیرون می آید تا کلمه درست شود و یکی از دانش آموزان آن کلمه را روی تخته می نویسد.